Arteon vs Audi A4
-
- Member
- Posty: 86
- Rejestracja: 25.01.2018, 17:57
Re: Arteon vs Audi A4
karambazielona - pewnie A6, ponieważ obecna generacja jest już przestarzała i zastępuje ją nowy model. Według prognoz nowa generacja będzie kilkadziesiąt procent droższa od obecnej.
EDIT: Cennik startuje od 296.600, więc dodając kilka podstawowych dodatków z łatwością osiągnie 350 tys, a sensowna wersja pewnie wyjdzie w okolicach 400-450 tys.
EDIT: Cennik startuje od 296.600, więc dodając kilka podstawowych dodatków z łatwością osiągnie 350 tys, a sensowna wersja pewnie wyjdzie w okolicach 400-450 tys.
-
- Member
- Posty: 81
- Rejestracja: 14.04.2018, 11:49
Re: Arteon vs Audi A4
OK napisze do salonow. Chciałem wiedzieć skąd ta informacja że to 40% procent a nie np 22%.
Re: Arteon vs Audi A4
W styczniu miałem ofertę na Q5 do produkcji z rabatem 20% a na A6 chyba 28. A to było 5 miesięcy temu. 40% jest jak najbardziej realne.
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit
Re: Arteon vs Audi A4
+1 te felgi są obłędne zwłaszcza ciemnepablo_bios pisze: ↑12.06.2018, 10:06Felgi 20" to fantastyczny pomysł! Po 10 tyś km już wiem, że nie zamieniłbym ich na żadne inne. Samochód wygląda na nich od razu dużo lepiej(szczególnie na ciemnych), a z DCC wcale nie zabierają tak dużo komfortu jak się spodziewałem
Na zimę wziąłem mimo wszystko czarne 19" Chennai, ale to ze względu na wyjazdy na narty - nigdy nie wiadomo jakie kamienie/dziury chowają się pod śniegiem
Do ciemnych felg wyciemniasz tylko chromy pod kolor kół i samochód od razu lepiej wygląda
Re: Arteon vs Audi A4
Miałem podobny dylemat ale między A5 a Arteonem, wygrał Arteon po jazdach próbnych i cenie wyższej A5 od Arteona w podobnej konfiguracji ok 60 tyś. A4 do Arteona nie można porównywać jeśli chodzi o wygląd i ilość miejsca. W Twoim wyborze za Audi przemawia nowe auto nie demonstracyjne, bo na jeździe próbnej każdy wstawia w pedał i sprawdza na co stać auto. Ja zdecydowałem się na Arteona i miałem skonfigurować własnego na zamówienie, ale jak się dowiedziałem, że na zamówienie złożone w czerwcu, auto otrzymam grudzień-styczeń, to trochę mnie to przeraziło. Rozważałem prędzej auta z poprzedniego rocznika, też demo, ale w salonie zaproponowano mi rozważenie auta gotowego już na placu nowego z tego rocznika. Kilka przedstawiono mi gotowych z wybranym silnikiem, kolory były różne ale i czarne się znalazły w takim kolorze jak chciałem. Konfiguracja wyposażenia jednego mi pasowała, poza ogrzewaniem przedniej szyby, której brakowało. Ale termin oczekiwania pół roku przeważył, że odpuściłem sobie tą szybę ogrzewaną, chociaż byłem do takiej przyzwyczajony z passata. Rabat wynegocjowałem 20 tyś z małym hakiem od kwoty katalogowej prawie 200 tyś i jakieś pierdoły typu dywaniki materiałowe i gumowe, bryloczek do kluczy i coś tam jeszcze. Przy konfiguracji Audu A5 w salonie na dzień dobry zaproponowali mi 12 % rabatu i myślę że jeszcze coś można by wynegocjować więcej 1-3 % przy konkretnych rozmowach.
Moim zdaniem odpuścił bym sobie auta po demo dlatego, że pierwsze 2-5 tyś km są dla silnika najważniejsze, a w demówkach nikt nie myśli o docieraniu i spokojnych jazdach przez pierwsze 2 tyś km, zaraz każdy szpula. Sam handlowiec jak wyjechaliśmy na jazdę próbna i on kierował pierwszy momentalnie pokazywał osiągi i jak tylko wyjechaliśmy za miasto rozpędzał auto na autostradzie do 200 na godzinę. Sory, ale za 200 koła nie chciałbym odkupić tego auta mimo że na gwarancji. Wolałem odpuścić sobie szyberdach za ok. 6 tyś, pamięć fotela kierowcy za kolejne 6 tyś, chociaż auto używam z małżonką, która jest dużo niższa, nawet skórzaną tapicerkę na całości w zamian za alkantarę + skórę, kosztem auta nowiuśkiego, bez przebiegu i w roczniku 2018 i też uważam dość bogato wyposażonego.
Nie wiem czy zrobiłem dobrze, bo auta demo szczują rabatami ponad 50 tyś zł, ale one sa bardzo bogato wyposażone żeby pokazać Klientowi na jeździe próbnej jak najwięcej opcji i te rabaty duże są zawsze od tych drogich konfiguracji, konfiguracji które często byłyby skromniejsze jeśli sami byśmy je konfigurowali. Życzę powodzenia i dobrego wyboru z pośród wielu możliwości. Ja oczekuję na dniach na odbiór swojego nowego Artka, a le czy kolejnym autem ne będzie Audi ? Tego na ta chwilę nie wiem... Ostatnie moje dwa auta to passaty, także na razie oddany jestem marce !
Moim zdaniem odpuścił bym sobie auta po demo dlatego, że pierwsze 2-5 tyś km są dla silnika najważniejsze, a w demówkach nikt nie myśli o docieraniu i spokojnych jazdach przez pierwsze 2 tyś km, zaraz każdy szpula. Sam handlowiec jak wyjechaliśmy na jazdę próbna i on kierował pierwszy momentalnie pokazywał osiągi i jak tylko wyjechaliśmy za miasto rozpędzał auto na autostradzie do 200 na godzinę. Sory, ale za 200 koła nie chciałbym odkupić tego auta mimo że na gwarancji. Wolałem odpuścić sobie szyberdach za ok. 6 tyś, pamięć fotela kierowcy za kolejne 6 tyś, chociaż auto używam z małżonką, która jest dużo niższa, nawet skórzaną tapicerkę na całości w zamian za alkantarę + skórę, kosztem auta nowiuśkiego, bez przebiegu i w roczniku 2018 i też uważam dość bogato wyposażonego.
Nie wiem czy zrobiłem dobrze, bo auta demo szczują rabatami ponad 50 tyś zł, ale one sa bardzo bogato wyposażone żeby pokazać Klientowi na jeździe próbnej jak najwięcej opcji i te rabaty duże są zawsze od tych drogich konfiguracji, konfiguracji które często byłyby skromniejsze jeśli sami byśmy je konfigurowali. Życzę powodzenia i dobrego wyboru z pośród wielu możliwości. Ja oczekuję na dniach na odbiór swojego nowego Artka, a le czy kolejnym autem ne będzie Audi ? Tego na ta chwilę nie wiem... Ostatnie moje dwa auta to passaty, także na razie oddany jestem marce !
Re: Arteon vs Audi A4
Imho bardzo dobrze zrobiles
Re: Arteon vs Audi A4
Cześć,
Też rozważałem zakup pomiędzy A5, a Arteonem i wybór padł na ten drugi. Przede wszystkim większy bagażnik i wnętrze (auto rodzinne 2+2), trochę niższa cena i lepsze wyposażenie konfigurowalnych przeze mnie modeli, ciekawy design i póki co niewiele jeszcze Arteonów. A5 jest wiele na drogach, szczególnie poprzednich modeli, wiele z nich wyklepanych w "wiejskich" warsztatach i szpanujących kierowców z którymi niekoniecznie chciałbym się utożsamiać.
Na korzyść A5 przemawiało dopracowane wnętrze szczególnie wykończenie.
Też rozważałem zakup pomiędzy A5, a Arteonem i wybór padł na ten drugi. Przede wszystkim większy bagażnik i wnętrze (auto rodzinne 2+2), trochę niższa cena i lepsze wyposażenie konfigurowalnych przeze mnie modeli, ciekawy design i póki co niewiele jeszcze Arteonów. A5 jest wiele na drogach, szczególnie poprzednich modeli, wiele z nich wyklepanych w "wiejskich" warsztatach i szpanujących kierowców z którymi niekoniecznie chciałbym się utożsamiać.
Na korzyść A5 przemawiało dopracowane wnętrze szczególnie wykończenie.
-
- Senior Member
- Posty: 621
- Rejestracja: 22.12.2017, 21:50
Re: Arteon vs Audi A4
Ktos wybral A6? Jaki finalnie rabat?
Re: Arteon vs Audi A4
Rabat na A6 dotyczył starego modelu.
Re: Arteon vs Audi A4
Odbieraliśmy w firmie ostatnio A6 Avant 2.0 TSI 252KM - 33% rabatu. Dużo salonów miało podobne oferty, więc pewnie odgórnie poszła akcja. Ale na stoku było już mało samochodów.